Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Friday, July 15, 2011

Supplement? Semasa hamil.


Amalan membaca amat elok untuk kite... aku ni suka search pasal kehamilan. search2 pastu terjumpa macam2 supplement. aku check up Dr. bagi acid folid je. heran aku lak sebab ramai blogger2 ibu dapat macam2.

maybe aku ada cyst sebab tu tak dpt kot yang lain2. aku pun taku nak makan macam2. apa yang aku displin sekarang:

1. Acid Folid - setiap hari
2. Kismis
3. kurma
4. Susu anmum cokelat

ni je sampai aku 18 minggu ni.

Sekarang yang menarik ni aku nak cuba shaklee :

SET 2 - utk 2nd & 3rd trimester
  • 30's Multivitamin (LENGKAP DGN IRON) ,
  • 30's B complex (LENGKAP DENGAN ACID FOLIC),
  • 30's vitamin C
  • 1 bottle of calcium (120 caplets)
  • 30's capsule OMEGA GUARD (MINYAK IKAN, DHA)

kebaikan shaklee ada dekat sini

Dengan neorogainPB sekali...


Aku janji masuk 5 bulan ni aku displin nak makan menda ni semua... korang yang dah preggy rajin2 la cari ilmu untuk kebaikan BB.. xrugi tapi apa2 pun perlu tanya dr. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...