Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Thursday, September 15, 2011

3 hari tanpa dia...



blogger-emoticon.blogspot.com 3 hari tanpa aie.. lain sungguh la aku rase.. bile ada depan mata wat dek je.. and ada je menda nak gaduh2. huhuhu. sebab wat mase sekarang dia kuat tolong aku. aku dah pregyy. bile aku dah duduk. mula la susah bangun.. yang feberet.. abg nak air.. abg amik remote.. abg nak lap top abg tu ini. erm bila dia takde ni.. aku la bungun duduk sampai kejung kaki aku...

selalu kalau tym cuti aku suka jenjalan even takde duit pun.. ni nampak gaya nya duk umah je la. yang boleh kuar pun sebab nak OT je kat ofis. aku tak berani nak kuar jenjalan sensorang waktu sekarang. takut efek baby. dah la sekarang macam2 hal.... barang baby pun tak beli abis lagi.. beli sikit2. dapat gaji je beli...

Sekarang ni lak, tetibe tuan rumah nak jual rumah ni kat aku.. hati aku memang berbunga la tapi takut takde duit je.. yela beli umah second hand manyak pakai duit. nasib la dia tak minta deposit awal2... dia suruh proses loan rumah je. yang lawyer rumah konsi dengan dia.. tuh laminggu depan la cuba..loan bersama.. nasib la aku kahwin ari tu takde loan bagai... tidak naye aku komitment tinggi nak loan... nebesnye.. harap loan rumah ni lulus la...

ok la nak mandi2. nak tido umah mak malam ni... harap aie selamat pergi dan sampai. sayang abg...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...