Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Thursday, February 17, 2011

17 February 2011

1. 17 February 2011. hari jadi Inas ari ni. My BFF dari sekolah. eppy besday inas. Ni ngah chat ngan dia. Rindu kat minah ni sorang ni. aku doa kat ko semoga bahagia selalu bersama suami dan anak tercinta. amin.

2. arini deman panaz, xpergi keje. Ingatkan aie gi keje rupanya dia amik half day. Dah salam dan dia siap2 nak gi keje. pastu tetiba ada kat sebelah. nape tah nak masuk half day. erm maybe dia nak teman aku gi klinik ngan teman makan. time kasih abg.

3.Otak ngah fikir sesuatu. erm yang aku fikir aku cam xmo gi keje dah. macam dah takde semangat nak buat keje kat situ. nak Ot pong dah susah. So tengah gagah diri nak pi keje esok. erm nak kata tak tabah memang dah bebal duk situ. kalau ada anugerah pekerja paling bebal, mesti dapat kat aku ngan seangkatan dengannya. Kat Situ ok, cuma bile dah bab ot susah, aku mula la xde mood sangat. xpe. aku akan cari semangat balik nak keje. kalau gagal jugak. aku redha je.

nota kecik:
keje jgn harap kan apa2 dan buat keje untuk dapatkan pahala. Fikir ++ selalu walaupun sebenarnya keadaan sangat negatif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...