Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Sunday, February 13, 2011

Point B!

Tempat Shopping ni ada dekat Summit Subang Jaya, kalau tengok tempat dia cam xde orang dan memang xde orang. Cuba la masuk tadi, takut gak nak masuk sebab semua barang macam branded, memang tempat branded tapi xtau yang branded nye apa. nak jadikan cite nak gi beli kasut kat BATA sebab kasut sukan xtau letak mana. huhuhu too bad bile dah berkenan kasut tu, size lak xde. kena badi ke apa aku ni xtau la nak cakap.

Setiap kali nak beli kasut yang di inginkan mesti xde size. tu yang termasuk kat Point B! ni. Rupanya barang dalam tu ada yang mahal then ada yang murah after sale 50%. erm ok jugak la tempat ni kalau nak shopping. xmahal sangat xmurah sangat. sedang2 macam gaji aku xtinggi sangat xrendah sangat.

gambar sebelah ni sale 2007 ej.jgn terpedaya. aku cari pic Point B!. ni je ada.

Erm bagi aku pergi tempat yang xramai orang mesti barang situ murah. huhuhu. teringin nak beli kasut idaman aku tu Adidas. huhuhu bile dah kahwin ni pandai pulak fikir kena jimat hehehe.

~ mesti aie terasa kalau aku cakap aku nak shopping 1 bangunan. huhuhu xpe abg. ain bahagia dengan abg walaupun S palang abg kurang. duit boleh di cari. Tapi cinta yang sejati tuh susah. hidup sementara je. wat pe nak takut susah. Allah kan ada bersama kite. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...