Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Wednesday, April 13, 2011

Bulan April yang di rahmati

kenapa aku kata di rahmati sebab bulan ni banyak menda happy datang pada aku, mungkin give dari Allah kerana aku bersyukur selama ni. Actually aku nak diet bulan ni dengan kak OB, tapi dah tah jadi sebab nya aku dah preggy, Aku sebenarnya jumpa doctor nak cek menda lain, dah alang2 aku check preggy ke tak: so testnya tadaaa.... ada dua line:
*
*
*
*
Aku xjangka pun tapi dalam hati aku cuma terdetik shj. Tapi aku takde lagi tanda morning sicknes ke. Aku anggarkan kandungan aku 2 -3 minggu kot. Sebab check up yang betul2 dengan Dr. Zana pada 13 May 2011. Tuhan saje yang tahu dalam hati aku ni happy. tapi kena diam2 dulu sebab baru je lagi ni. Ni yang aku risau, tapi aku percaya ngan kuasa Allah, berserah ke atas semua nya :)

Bulan ni penuh dengan rezeki preggy+naik gaji+bonus.Syukur. kekadang aku takut dengan kesenangan ni, mungkin kesenangan ini adalah UJIAN juga pada HambaNya. tapi siapa la aku untuk menilai rezeki yang di beri. Aku memang sayu sangat hati ni. sayu dengan kebesaran Allah, mungkin ni yang aku dapat tahun ini setelah ujian demi ujian tahun lepas.

Dan aku masih bersyukur juga masih bekerja di TM, aku bertahan di TM demi nasihat mak aku sampai aku permenant. Sekarang baru aku rase memang tak rugi keje kat TM sebab gaji dah naik. Even buat menda sama pun xpelah, boring memang ada tapi demi hidup aku ketepikan apa itu boring, mungkin aku bahagia bersama kawan2 tercinta aku. Sebab tu aku xpi mana2.


Alhamdullilallah... syukurrrrrrrrrrr :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...