Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Sunday, April 24, 2011

Malas = lazy

blogger-emoticon.blogspot.com
Pe cer ngan aku ni. semakin hari semakin malas nak buat apa2. Malas fikir, malas nak gi keje, malas nak wat keje rumah, malas lah segalanya. yang aku tahu nak duduk saje je ataupun tido. huhuhu. Mungkin hormon aku ngah tak stabil kot. makan pong semua la xsedap. aku nak makan makanan yang lom aku makan. haih pe nak jadi ni....

Mungkin ni memang biase bagi yang mula2 preggy kot. huhuhu. nasib la dapat suami yang faham aku ni cam ne. dia layan je. keje rumah semua dia buat. ayat dia "Xpe2 biar abg buat, ain pergi je tengok tv"... haih cian aie..

sekarang yang tak tahan, badan aku panas je. memanjang panas. macam nak pasang air cond.

Pe pun banyak bersabar walau apa pun. :)

Citer make-up aku dah tah kemana nih... bab kata fairuz, aku dah start post preggy ni.. huhuhu =p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...