Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Tuesday, April 19, 2011

Preggy part 2

Minggu lepas aku ada cek darah samada Tiroid aku ni tahap parah atau tidak then Semalam aku cek ngan Dr. level 26, dia kata paras T3 aku 5.92ml dari paras normal 5.70ml dan TSH ngan T4 still normal. Dia pun buat surat untuk refer pakar Gine ngan cek Ovarian Cyst aku.

Malam semalam la aku tak leh nak tidur, fikir macam2. Aie asyik cakap "xde apa2 la ain". Again aku nak murung balik. Adasyut banyak bagi kata semangat kat aku lagi. Thank again ada. ko selalu dorong aku dengan kata semangat. ingat Allah selalu.

pagi ni pergi la PPUM, badan xlaratjugak sebab ngan stress kan. Punya la ramai kat PPUM even hari weekday. nasib la ada surat dari Dr. cepat sikit.

Aku dok la risau tiroid aku sebab hormon kan. bile masuk je jumpa dr suresh. nothing to worry, your hormon still normal, woory if you have symptom Thyroid. result at paper just nothing if you ok. ayat dr yang aku ingat. then masalah kedua aku cakap la ada suspek Cyst, bila scan ada cyst ukuran 3 cm, sekali lagi dia cakap dont worry. haih dalam hati aku dont worry je. then dia cakap aku cyst tak merbahaya, merbahaya bile dia aktif membesar. next month came see me again.

aku keluar bilik dr. suresh ngan hati lega sangat..... harap cyst ni mengecut... dugaan nih. adasyut cakap Allah sayang aku. sebab tu dia duga aku untuk aku belajar dari pengalaman ini che wah... sekarang aku lebih suka diri aku yang semakin sabar...

*** Pengajaran kali ini: kite perlukan sokongan dari family dan kawan2 juga.... apa2 sabar.. hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...