Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Friday, March 11, 2011

Bersyukur (1)


blogger-emoticon.blogspot.com Hari ni xtahu kenapa rase bersyukur sangat dengan apa yang ada sekarang, diri sendiri, oppa, family , kawan2. Hati rase sangat bersyukur sampai rase nak nangis tapi tak keluar. Tahun ni banyak menda gembira aku buat. Mungkin aku dah kahwin pun satu hal. Terima Kasih pada Nya, baru tersedar tahun lepas banyak Ujian, tahun ni rase manis sangat sebab dah nampak pe yang aku dapat selepas Ujian.

Yang Penting dalam hidup ni:
1. jgn putus asa dalam hidup
2. jgn sedey apa yang takde diri kite tapi fikir selalu apa yang orang len takde tapi kite ada. dah cukup buat kite tersenyum,
3. jgn bandingkan hidup orang lain dan hidup kite sebab perjalanan setiap orang amat berbeza.
4. Tetapkan matlamat hidup, jgn hidup hanya kejar duit saje tapi cuba buat something yang bermakna dan baik untuk kite pada dunia dan di sana nanti.
5. jgn paksa diri untuk berubah sebab tanya hati kite dulu samada ingin atau tidak.
6. Pergila depan cermin. lihat diri sendiri then kata Aku syg diri aku dan aku tetap perbaiki diri sendiri dan bersukur la masih ada mata, mulut, hidung.

~Semangat2
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...