Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Tuesday, March 22, 2011

Bila sakit keje tapi bila sihat MC


blogger-emoticon.blogspot.com
Siyes. aku rase tak larat sangat nak pergi keje esok, tapi aku dah xde cuti dah bukan xde tapi dah kureng. pe kan daya. nak amik MC malas. tabahkan hati ngan badan. tapi bile bad mood, boleh lak aku MC 2 sanggup El. Ni lah dinamakan dalaman kite kuat atau tidak. Bile badan sakit tapi bile dalaman ngan semangat masih kuat keje, boleh lagi datang, tapi bile dalaman ngan semangat dah takde. semua menda tak jadi. So semuanya dari dalam diri kite.huuhu.

Tapi pe yang aku rase ni semangat kureng sebab tunggu gaji. Cant wait la. siyes esok aku nak gi makan seol garden lagi. huhuhu haih nafsu2. bile nak insaf. tapi apa salahnya kan.dah penat keje. so enjoy la sikit. betul2. hahaha dah menjawab sendiri persoalan aku.

Aku dah niat lak kalau bonus ni, nak blanjer family aku makan dominos. nyum2.. teringat lak suapkan pizza kat noks. konon makan pizza. hahah gilos.

Citer sikit pasal ofis. Ari ni kat ofis, xde apa yang menarik sebab my sis xdatang. el katanya. cuma yang menarik. Dak leasing dapat kontrak TM. semua sekali. tahniah u alls. :)

citer pasal hakimi, sian dia, heheh bile berkenan kat orang tu, bile tanye dah kahwin lak. hehehe. aku doakan ko jumpa jodoh secepat mungkin. tapi xleh blah dowh muka kecewa dia tadi. hahaha

then teringat lak zolwat lawak gelak guna hidung, sebab kat ofis aku tu xleh gelak kuat nanti kacau orang len wat keje. so zol pun nasihat gelak guna hidung. tapi mase dia wat guna hidung tu memang jadi betul. HAHAHA. giler2. senang citer back to school. ;p

ok sekian setakat sini shj citer untuk ari ni. (boringkan dengan citer aku. aku bosan nih...)

blogger-emoticon.blogspot.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...