Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Sunday, March 27, 2011

......


Bulan ni sangat seronok sebab aku shopping ikot suka aku je, suka2. tapi aku shopping menda yang patut di beli kot aku rase. huhuhu
1. beli hanpon C3 warna pinky (dah kahwin beli hanpon murah je xmacam sebelum kahwin. huhuh)
2. Beli handbag kulit (dah lama aku idam kan)
3. beli beg duit kulit (pun dah lama aku idamkan)
aku memang giler kulit kalau ikot kan tapi kebanyakan kulit semua nya mahal. so bertahan je la. nanti 5 tahun baru nak tukar beg duit tu. hahahaha

Then tadi pergi wax & polish baby merah tu.. huhuhu sangat baru rasenya.. then masa tukar beg duit tadi. nampak lesen keta dah mampos tarikh 9 march lagi.. hahaha slamber je aku bawak keta ngan lesen dah mati. syukur takde apa2 huhuhu

Ok bulan ni cukup ini shj, duit pun dah kurang. so tunggu rejeki bulan depan lak. nak service keta ngan duit road tax keta. haih keta2. banyak tul makan duit aku. kalau xde keta mesti kaya bak kata jol. tapi xboleh takde keta. memang la keje aku tak bawak huhuh sebab aie hantar.. tapi nak pergi mana, shoping barang rumah memang kena bawak keta. more to shopping and balik kampung ngan ot ari sabtu kadang2. sedar tak sedar.bulan 4 ni genap 3 tahun keta
aku ni... lagi 6 tahun kena bayar. xpe2. InsyaAllah umur 32thn abis la keta tu.. huuu lamanya. xpe. tu la harta aku yang aku ado.. huhuhu

Bulan ni aku dah makan semua yang aku nak makan. so start je bulan 4 ni. aku nak diet kamikaze.... hahaha back to my diet.. selama sebulan.. cabar diri tapi kena ada cheat day. kalau tak haru aku nangis. tapi cuba.. 5 kg je nak trn.. yakin boleh.. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...