Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Thursday, March 17, 2011

Kehidupan Selepas Berkahwin (1)


Sebelum ini aku xpernah citer apa2 lagi. part (1) ni aku nak kongsi pengalaman aku setelah bergelar isteri kepada Nashi Rasdi ni tahun lepas. lebih kurang 4 bulan bergelar isteri. Perasaan pertama aku lalui adalah perasaan aman sangat macam xde menda nak fikir dah. Masalah terbesar aku tahun lepas adalah nak kahwin. So syukur kepada Allah sebab dah selamat berumahtangga dengan seorang lelaki yang susah nak jumpa bagi aku la.hehehe. Ok nak citer lak bile mase bercintancintuh, kebiasaannya orang akan tanya bile nak nak tunang, bile tunang orang tanye lak bile nak kahwin, bile dah kahwin bile lak nak dapat anak. Erm aku bukan xnak anak tapi aku berserah shj pada Allah. Menda ni rezeki. mungkin lambat atau cepat aku xtahu. mak aku dah bertanya2 nih. jgn riso kak tak rancang2 nye lah. :) k lah bayangkan perut aku seperti kat bawah ni.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tada.. berangan je lebih..


uuu tomeynya. hihi. InsyaAllah dengan izin tuhan. ada la tu. aku percaya pada rezeki Allah. Dan aku akan berusaha selepas ini. dengan xmalunya cakap macam ni ye. hahaha =p

"Kita merancang, hanya tuhan shj yang menentukannya"


2 comments:

azizul said...

eh kenapa ada 2 pusat kat perut tu

Entri Terkini; FRIDAY NIGHT

akainkin said...

ada tapak kaki. cuba lihat betul2. hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...