Anda Follow sy, Sy Follow awak: :-)

Sunday, March 13, 2011

My 1st Job Make-up

13 March 2011 my bff dari tadika ni tunang. Xsangka aku dengan aie dulu kenen2 dengan kawan aie. Akhirnya bertunang jua ari ni. Dengan keyakinan Ina pada aku, dia suruh aku make-up dia pada tunang dia ari ni. Aku dengan gigilnya tabahkan tangan ni untuk mulakan 1st job aku ni. Ina memilih tema warna unggu maroon gitu dengan pelamin unggu. Aku make-up ina dengan citarase ku sendiri. Warna pun ikut citarasa. Akhirnya inilah hasilnya. Tapi ina berpuashati aku rase suka sebab takut juga tak cantik. Ni 1st tym aku make-up orang tunang.

Letak gambar sebelum tu masa test make-up. Selalu lupa nak tangkap gambar sebelum.


Suka contact lense ini. Cantik.


Tadaaa. dah siap.


Naik Pelamin Jugak aku. heheehe. Tunang ina baju merah tu.


Ni hantaran ina. Mak Su dia yang wat. Cantik.



blogger-emoticon.blogspot.com ok ini sahaja. Lepas ni ada kelas dengan awyn. akan belajar sunguh2. heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...